sommarn 09 bästa i mitt liv


bästa från sommarn 09! (varning för fula bilder!)

juni

fick en fin skolavslutning, sommarkänslan var bäst


bild från video vi skrattade en hel del åt haha!


allt började med en massa regniga dagar i stan, jag jouline & felicia

på min ballkong satt vi mycket när orken för att gå ut inte fanns.
pga skitvädret!

jag & jouline hade alltid så kul haha!

jag & jouline var en hel del i bergshamra.


vi tröttnade på sthlm & drog till mitt landställe i norrtälje.
varenda natt låg vi med ett element på oss för vi frös haha!

ett exempel på de där med element hah!
jouline

en rolig dag på grönan :)



juli

felicias födelsedag virades för fulla muggar haha!


(fyfan va ful bild!) jag & jouline kollade på bio, ''the proposel'' eller hur det stavas!


en gång när jag & jouline åt flingor med vatten hos hennes pappa HAH!


senare tvingades jag med till landet, HEMSK BILD. ser typ.. fet ut också..


men hanna var med mig där:)

hanna åkte hem så jouline erbjöd sig komma YEY. HAHAH BILDEN!

jouline stack till göteborg, & sen var hon i sthlm med hennes kompis därifrån så jag var en hel del med nina & matilda, sov mycket hos matilda. eller jag sov ju typ inte, eller kanske klockan 5 på natten sov jag.
jaja hah!


vi åt donken hur många dagar som helst. NEJ NEJ INTE BRA BILD NEEEEEJ!
gammal bild också.

sen blev det ett helvetes bråk mellan matilda & nina, så jag var med matilda rätt mycket

Augusti (hjälp de e nått som får mig tveka om de stavas så)

jag matilda & jou drog till mitt land HAHHA sexi jag e där
(har 0 bilder därifrån typ, en video som kanske kommer sen!)
vi träffade iaf jesper rasmus emil & ante då haha!


när vi kom hem var det pride!

jag & jouline åkte till landet igen & träffade våra kära vänner

<3 jesper.

dagens outfit, till skolan :'(
RIP VÄRLDENS BÄSTA SOMMARLOV! 10 månader kvar tills nästa
jag längtar.


Kommentarer
Postat av: feliciaaaa

ja fyller år i juni ahhha :)

2009-09-04 @ 09:03:24
URL: http://hejkass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0