Look at the stars, look how they shine for you and everything that you do.

HEJ PÅ ER!
idag var det tisdag, skola alltså. inte så kul direkt.. dagens bästa var iallafall att min söta lilla Sara Svensk började i min klass idag yey! & dagens roligaste var på matten, haha janne & nicola bråkade som in i helvete & nicola skulle gå till rektorn sa han. sen dagens pinsamaste var verkligen pinsamt haha! på träslöjden, så stog jag & sara och fick hjälpt av vikarien, typ en kille som var 20 & hette robin. iallafall, så sa sara till julle bah; du var ju manlig, så kom de in en gubbe haha jag bah; men där kommer de en riktig man! haha så vikarien var helt tyst typ, så kom gubben fram till han & vikarien bah; tjena pappa & typ kollade. jag dog asså herregud vad pinsamt. jaja
efter skolan gick jag hem, senare träffade jag felicia vi hade det kul haha, vi satt på brandtrappan på skolan eller vad det heter. & gjorde inte så mycket. & nu har jag pluggat en del.
skriver mer senare
PUSSAR
/emma M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0