bästa helgen

hej förlåt för dålig uppdatering, lovar de ska bli bättre! ska berätta om min helg.

Fredag: skola, gick bra inte så mycket lektioner. efter skolan så mötte jag käraste jouline. eller hon kom hem till mig vi var där ett tag, så åkte vi till stan, så var vi där i några timmar. vi var inne på åhlens city & målade naglarna haha! iallafall. sen stog vi vid bussarna på väg mot grönan, vi skulle dit eftersom att håkan var ju där. men de var så mycket folk vid bussarna så de tog ett tag innan vi kom dit. men sen när vi var där, DE VAR DEN BÄSTA DAGEN I MITT LIV! jag lovar, jag har aldrig vart så där glad på länge asså, & inget har någonsin vart så kul.de var en hel del folk & alla stod vid senen, så vi åkte kvasten, & den går ju över senen. så vi såg lite snabbt gud vad jag skrek, vi åkte flera gånger om. sen åkte vi katapulten då också, & de var mörkt och världens finaste måne & världens finaste HÅKAN sjöng en av världens bästa låtar ''för en lång lång tid''. glömmer aldrig den kvällen. sen drog vi hem någon gång vid tio när de var slut. så sov jag hos jouline

Lördag: jag och jouline passade saga (hennes lillasyster) en stund pådagen. sen så åkte vi hem till mig, sen kom vanessa dit, & mamma drog på någon kräftskiva på ekerö, så vi hade lägenheten för oss själva & vi hade en liten tjejkväll yey. vi skrattade & hittade på en massor. vi åt även i kista. (bilder kommer):)

Söndag: vaknade upp med vanessa & jouline. vanessa åkte till stan, senare åkte jouline hem & jag var hemma. sen gick jag till pappa.

& idag var det skola. & jag har inget mer att säga än att jag vill tillbaka till fredags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0