All this talk of getting old

... lalala, fråga mig inte vad jag menade med det där. men iallafall, nu är mamma hemma, hon håller på & lagar mat, sen målar vi om mitt rum! yey. senare ikväll funderar jag fatiskt RIKTIGT starkt på att ändra design, trivs inte riktigt med den jag har nu, vill göra om den jag har MYCKET den här gången, men det är en känsla jag känner varenda gång, sen blir det samma vanliga ''emma designen'' haha, lite tråkig & någon text på engelska, svart bakrund. nej nu ska de bli en förändring (ett försök på det iallafall)
so long! pussar&kramar
/ E

kan inte sluta sörja sommarlovet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

all this talk of getting older är väl ifrån The verve ? låten the drugs dont work

2009-09-05 @ 01:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0